úterý 12. března 2013

Pečecká desítka 2013

 ... aneb jak jsem v Pečkách pekla na Radima :-)

Sobota 9.3.2013

Nevím co má tenhle závod za kouzlo, ale byl naprosto bombastický. Srovnávat ho s Kbely nemá smysl. Prostorná tělocvična, bezvadné zázemí, informační tabule, parčík s měkkým povrchem na rozklusání, jen to tričko opět stejné. Ale zjistila jsem, že je na jedné straně cedulky uvedeno "english L" a na druhé "czech S". V tom to asi bude :-).

Do Peček jsme vyrazili ráno vláčkem společně s mým mužem Radimem, který hned posnídal bagetu, což bylo jediné v čem Kbely převálcovaly Pečky. Tamější těstoviny neměly chybu.

 
Před hlavní závodem jsem se stihla povozit ve vláčku...


... rozcvičit se...


... a v rámci Lidového běhu na 1 609 m, v němž jsem obsadila čtvrté místo, se rozklusat :-).



Samotná desítka se mi pak běžela naprosto parádně, s velkou chutí a v naprosté pohodě. Perfektní sychravé počasí, trať taktéž. Jednak byla obrátková, takže jsem mohla sledovat ostatní a nebyla to placka, jednalo se o lehce zvlněný profil. V obci Ratenice, kterou jsme dvakrát probíhali, pokaždé hrála z rozhlasu motivační hudba, místní povzbuzovali a ani atmosféra tak neměla chybu.

Šlo se mi to opravdu příjemně. Vždy jsem někoho doběhla, chvíli s ním běžela, abych se vzápětí o kousek vzdálila a tak pořád dokola...
 
 
... než mi kilometr a půl před koncem ztěžkly nohy, ale i tak jsem dokázala udržet tempo a v závěrečném krásném drtivém finiši vzala ty, co jsou na obrázku níže ještě přede mnou.


Z času před týdnem ukrojeny dvě minuty. Po závodě výklus v parku, sprcha, vícezrnný chléb s krůtí šunkou, zjištění, že jsem v bohaté tombole nic nevyhrála, masáž a můžeme vláčkem zpátky domů :-).


Jedná se o opravdu pěkný závod, na který rádi znovu vyrazíme ;-).

Žádné komentáře:

Okomentovat